ادکلن جورجیو ارمانی اس آی Giorgio Armani Si زنانه
بهترین های گوشی موبایل 2020
بهترین های لوازم خودرو 2020
نوشته شده توسط : رضایی
ادکلن جورجیو ارمانی اس آی Giorgio Armani Si زنانه
ادکلن جورجیو ارمانی اس ای Giorgio Armani Si زنانه، محصولی جدید و زنانه از برند سرشناس جورجیو آرمانی ، در اواخر سال ۲۰۱۳ توسط کریستین نایجل طراحی و به دنیای عطر و ادکلن معرفی شد. رایحه ی شیرین و ملایم آن مناسب روزهای خنک پائیزی و شب های تابستانی است. نت این محصول محرک و فوق جذاب با پخش بوی عالی آنرا ، میتوان در دسته ی بویایی  رایحه های مدیترانه ای قرار دارد.
در رایحه ی ابتدایی آن برگ انگور فرنگی و بدنبال آن در میانه فریزیا و گل رز و در آخر چوب های معطر جنگلی ، نعناع هندی و وانیل را احساس میکنیم. عطری زنانه که حس قدرت ، جذابیت و نهایت زنانگی را در مخاطب خود برمی انگیزد. این عطر خاصیتی با وقار و راز آلود را به خانم ها میبخشد. خصوصیتی که با ملایمت و شیرینی لطیف خود به حرارت و حلاوت بانوان می افزاید. مناسب برای رده ی سنی ۲۳ تا ۳۳ سال بوده و با سیستم تغییراتی که در بدن زنان رخ می دهد و باعث تنظیم هورمون های زنانه گی میگردد، هماهنگ میباشد.
ادکلن جورجیو ارمانی اس ای Giorgio Armani Si زنانه، توسط چهره ی تبلیغاتی خانم کیت بلانشت استرالیایی در برنامه ی لورئال لوکس و با همکاری ایزابل هوپر بازیگر سرشناس تئاتر سیدنی به جهان معرفی شد.
خرید




:: موضوعات مرتبط: بهداشتی و زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: ادکلن زنانه جورجیو ارمانی, ادکلن زنانه جورجیو ارمانی اس ای, جورجیو ارمانی اس ای ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: